I am so freakin' pissed*

It's official, svenska folket behöver psykvård. För inte kan väl normala människor rösta fram fucking Marie (Picasso) Pettersson till finalen av Idol? Kossan är ju så jäkla falsk också. "Nej, jag dricker inte nu under den här idolgrejen" Annat var det visst på den gamla goda BB-tiden? Att Wylcef dissade henne känns iaf som en stor tröst. Och stackars Andreas. Det var nästan outhärdligt att se honom sjunga Conga. Nej, jag orkar egentligen inte bry mig om Idol. Så antagligen kommer jag inte skriva något mer om det efter detta inlägg. Men jag måste ändå bara säga att Amandas version av Hallelujah var Wonderlicious! Otroligt framträdande.

Puss hej ses,
Anamariah!


*Quote from White Chicks (Keenen Ivory Wayans, 2004) som btw var asrolig. LMFAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0