...of the year

Ja, här kommer den! Min årliga åretslista som varje år dyker upp i nyårsförpackning! I can't live without it. *Nyårsraketer!!!*


Musik

  • Årets artist: BRITNEY SPEARS
  • Årets comeback: Britney, bitch! (med the Spice Girls som stark tvåa)
  • Årets album: Blackout. Ärligt talat.
  • Årets låt: Radar - Britney Spears
  • Årets bonus: The Way I Are - Timbaland Ft. Keri Hilson and D.O.E.
  • Årets kändismöte: Brolle Jr, världens sötaste kille <33333333
  • Årets skämt: Att Marie Picasso vann idol

Film

  • Årets äventyr: Pirates of the Caribbean: At World's End
  • Årets saga: Förtrollad *magisk*
  • Årets sötaste: Juno
  • Årets fantasy: Stardust
  • Årets skådespelare: Deppan, Al Pacino och Ryan Gosling
  • Årets skådespelerska: Keira Knightely och Kate Hudson (mest för att hon är så söt)
  • Årets bonus: Stay (en av världens vackraste filmer)
  • Årets TV-serie: Desperate Housewives och Gossip Girl ( båda har intriger x100!)

Skönhet

  • Årets parfym:
    Midnight Fantasy
  • Årets frisyr: Min eldröda bob (som nu tyvärr är mer brun-ish och halvtrist)
  • Årets plagg: Klänningen (precis som förra året)
  • Årets bästa köp: Min silverbag från Friis &Co, min blåa klänning från H&M och mina Zarajeans
  • Årets sämsta köp: Vit hängslekjol (den satt för tight, var obekväm och inte så snygg)
  • Årets vill ha: Åskbollen

Övrigt

  • Årets kväll: 19 oktober... ;P (bl.a. första utgången tillsammans med M)
  • Årets dag: Min 18-årsdag (såklart)
  • Årets godis: Djungelvrål (alltid)
  • Årets choklad: Fazer med röda bär, Valor och Lindor, mörk choklad från Lindt
  • Årets skolämne: Filmkunskap!
  • Årets present: Min 12" (!) laptop som jag fick utan någon speciell anledning!
  • Årets hemsida: BreatheHeavy och IMDb



Mkt annat som är värt att nämnas, men det får räcka med dessa punkter. Nu vill jag bara önska alla ett GOTT NYTT ÅR. Och festa riktigt mycket ikväll! Vi ses nästa år.

Puss hej ses,
Anamariah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0