the gifts

Jag hade egentligen intre tänkt göra det, men jag måste faktiskt berätta vilka julklappar jag fick ;P *barnsligt lycklig*

  • En skitsnygg, röd laptopväska i ormskinn (faux, såklart!)
  • En grön smurfmössa (love it!)
  • En blå halsduk, som jag iof hade använt lite innan jul :P
  • Svarta skinnhandskar
  • Fransk manikyr-set
  • En rosa nagelfil och nagelklippare i söt förpackning
  • Boken "Tjuvlyssnat 2"
  • Boken "En Shopaholic i New York" av Sophie Kinsella
  • Ocean's 13 på DVD
  • Presentkort på H&M (100,-)
  • En lottorad (med en vinst på 137,80!)
  • 500.- av mamma och pappa

Jag tror det var allt. Blev hur nöjd som helst och det var en riktigt mysig jul i år. Lite kul att lottoraden gav vinst. Brorsan som hade köpt dem (till hela familjen, totala vinsten var 1378,-) hade köpt ett extra dyrt system och så vann vi! Woot, till det! Tjuvlyssnat 2 var en väldigt oväntad present, men mkt välkommen! Och Shopaholicboken var inte riktigt en julklapp, men vi kan se det som en. Vi köpte massa böcker på CDON alldeles innan jul, bla några "Gossip Girl" och "Cathy's bok". Den gröna mössan hade jag faktiskt bett syrran att köpa, men det var bara för att H&M bara hade en kvar. ;P

Jaja, nu ska jag upp till stan och handla på mellandagsrean! Har spanat in ett par sexiga jeans på Zara, som jag verkligen hoppas finns kvar!

Puss hej ses,
Anamariah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0