Seriejunkie

Jag är en TV-nörd. Det är ett faktum och har varit sedan min familj skaffade kabel-TV för 4 år sedan. Jag vet, min familj är sjukt otroligt mycket totalefter. Men det spelar ingen roll, för jag kom ju snabbt ifatt. jag kollar på nästan allt, förutom det jag anser är töntigt ( =Våra Värsta År), fjortis-TV ( =the O.C.) eller inne-TV (Grey's Anatomy). Eller alltså, jag försöker undvika dem så gått det går..."Om jag lyckas, nja det drar vi lott om" ;P Följer du mina serier?

Dock följer/följde jag inte alla dessa. Har kanske bara sett några avsnitt, mn tillräckligt för att fatta vad de handlar om.

( ) 24
(x) 8 Simple Rules
(x) Advokaterna (jag har sett några avsnitt ibland. inte jättebra.)
(x) Alias (Jennifer Garner äger som hemlig agent)
(x) Alla Älskar Raymond (hm.)
(x) Ally McBeal (självklart!)
( ) Andra Avenyn ( =astöntigt. Och jag som tänkte ansöka..)
( ) Baywatch
(x) Beyond The Break
( ) Bones
(x) Brothers And Sisters
(x) Buffy, The Vampire Slayer
(x) Cityakuten (hm..ja.)
(x) Close To Home (det händer att jag kollar)
( ) Clueless
(x) Cold Case
(x) Criminal Minds (yeah!)
(x) CSI
(x) CSI Miami
(x) CSI New York
(x) Dallas (jag minns absolut ingenting från Dallas, förutom JR)
(x) Dawson's Creek
(x) Desperate Housewives (love it!)
(x) Dharma & Greg
( ) Entourage (verkar rätt bra)
(x) Eve
(x) Fresh Prince In Bel Air ( I <3 Will Smith)
( ) Friday Night Lights
(x) Förhäxad
(x) Ghost Whisperer
(x) Gilmore Girls
(x) Glamour
(x) Gossip Girl (JA! Jag älskaar GG!)
( ) Grey's Anatomy
( ) Hem Till Gården
( ) Hercules
(x) Heroes (en av de bästa serierna just nu!)
(x) House
(x) How I Met Your Mother
(x) Huset Fullt (Uncle Jessie, Uncle Jessie!)
(x) Joey
(x) Jordan: Rättsläkare
(x) Kyle XY
( ) Kära Susan
( ) L-word (jag skulle vilja följa, mn det gick (går?) så sent)
(x) Las Vegas (YES! jag blev skitglad när LV tillfälligt fick Prime Time-tid på 5:an)
( ) Law And Order (SVU har jag sett nån gång. Om det nu inte är samma sak.)
( ) Lilla Huset På Prärien
(x) Lizzie McGuire
(x) Lost (förut)
(x) Malcolm In The Middle (hm.)
( ) Mitt Liv Som Död
(x) My Name Is Earl
(x) Nanny (pinsamt nog så älskade jag Nanny in the good ol' days)
(x) Navy CIS
( ) Nikki
( ) Off Centre
(x) One Tree Hill
(x) Prison Break (har slutat följa det nu)
(x) Psych ("I know, you know, that I'm not telling the truth..."!)
(x) Rederiet
(x) Sabrina - Tonårshäxan
(x) Scrubs
(x) Seinfeld
(x) Sex And The City (det gick ju så sent, men några avsnitt har jag sett iaf. Gissa vilken DVD-skolådebox jag önskar mig i julklapp? ;P )
(x) Shark (ibland)
(x) Simpsons (jag är beroende av Simpsons)
(x) Sjunde Himlen (Haha, det är bara för kul!)
(x) Skilda Världar
(x) Smallville
( ) Southpark
( ) Special Unit 2 (syrran kollar/kollade)
( ) Spin City
( ) Stacked
( ) Stargate: Atlantis (lol)
(x) Sunset Beach (en klassiker, ju! Alla i Svartå såg det!)
(x) Svensson, Svensson
(x) That 70's Show
(x) That's So Raven (jag erkänner...)
(x) The 4400 (jag hann aldrig riktigt komma in i det, men det var bra iaf)
( ) The O.C.
( ) The Shield
(x) Tre Kronor (inte för att jag minns nåt)
(x) Tredje klotet från solen ( = töntprogram)
( ) Tredje Skiftet
(x) Two And A Half Men (charlieharpersucks.com! lmao!)
(x) Ugly Betty
(x) Veronica Mars (jag ska också bli detektiv när jag blir stor...)
(x) VIP (jag kan inte fatta att jag gillade VIP!)
( ) Vita Huset
( ) Vita Lögner
(x) Våra Bästa År (blä.)
(x) Våra Värsta År (för i helvete, jag har väl sett några avsnitt!)
(x) Vänner (En älskad klassiker)
(x) What About Brian (love it!)
(x) Will & Grace
( ) Xena


And many more!

Kommentarer
Postat av: Aidee

jag vågar inte ens kryssa i den där listan

2007-11-18 @ 23:38:29
URL: http://whenyouwerebored.webblogg.se
Postat av: Anamariah!

Haha! Jag förstår vad du menar!

2007-11-18 @ 23:53:54
URL: http://anamariah.blogg.se
Postat av: Maya

haha, vi skaffade digital-TV förra veckan, annars har vi haft ettan tvåan och fyran :P

2007-11-19 @ 17:11:34
URL: http://www.metrobloggen.se/mayaa
Postat av: Anamariah!

Haha, jag lovar du kommer fastna i varenda serie inom några veckor ;P

2007-11-19 @ 20:20:38
URL: http://anamariah.blogg.se
Postat av: Jon NV3A

Alltså du kallar det efter?!?!?! Jag har aldrig haft kabel-tv, pappa har modem, mamma har bara haft bredband i 2,5 år (0.5)

2007-11-20 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0