Desperate

Desperate Housewives är bara såå bra! Jag älskar det. Men de senaste avsnitten som visats i höst såg jag för flera månader sen nere i España. :/ Så jag visste vad som skulle hända. Ikväll, däremot, är det det första avsnittet som jag inte har sett!! Och Gaby blir tagen av polisen (igen ^^). Haha, det måste ses! Och jag "råkade" läsa lite för mkt på IMDb.com för ett tag sen, där de skrev om ett visst bröllop (eller flera..)! Visserligen hade E redan råkat avslöja det, hon var nämligen också nere i Spanien, fast veckorna efter mig... Men ändå, det är sjukt hur mycket saker manusförfattarna kommer på :D

På tal om desperat, jag börjar bli lite desperat efter M! She better show up tomorrow. Annars blir jag galen. För jag måste få träffa B Boy snart, och bara M kan hjälpa mig.

Nej, nu måste jag se på DH.

Later,
Anamariah!

"B boy Be my baby
My one and only baby
B boy Be my baby
My one and only baby"

Kommentarer
Postat av: Jon NV3A

Nog för att det är en väldigt bra policy att inte skriva ut namn utan bara första bokstaven men jag blir lite galen av det^^ Viserligen känner jag antagligen inte personerna men med bara första bokstaven vet jag ju inte......

2007-10-23 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0