Heroes

Idag var det Heroes-marathon på TV4+. Gissa om jag kollade? ;P Haha, 13 avsnitt på raken. Men jag älskar serien, och har bara inte haft tid att följa den (lite som med Sopranos). Så det passade jättebra för mig! Och det var grymt intressant/läskigt/spännande/oväntat! Fast jag kollade inte på de sista två avsnitten, för då hade pappa kommit hem och ville se på TV.. Hm.

Jag har iaf lärt mig att Heroes är skapat av Tim Kring (vilket namn!) och att de har jäkligt snygga specialeffekter när de visar avsnittsnamnet! What can I say, jag låter mig imponeras skapligt lätt... Och killen som spelar Peter är supersöt, Claire är riktigt cool och Hiro..Hiro är för skön! Jag gillar inte Nathan, Claires pappa, polisens fru (hemsk person!) och Eden. Eller Eden blev acceptabel efter ett tag (och naturligtvis i början innan man visste nåt om henne).

Så ett tips är iaf Heroes på TV4, det går på onsdagar kl. 21.00. Det är asbra, och idén känns väldigt ny. Inte som allt annat på TV just nu, liksom.

Puss hej ses,
Anamariah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0