Last Night

Last night...was kind of perfect.

Har jag någonsin haft så roligt? Tveksamt. Det var verkligen hur kul som helst. Och så dansade jag med B! Det var sexigt. Okay, han är inte världens bästa dansare och jag var lite borta, men vilken magi det var. Jag kunde knappt andas. Egentligen så har jag alltid tyckt att han var söt, men nu tror jag nästan att jag är kär.. :O Jag drömde om det sen på natten, och när jag vaknade blev jag helt "ihh!". För det var på riktigt.

Förutom B så hade jag ju kul också. Men jag orkar inte berätta om allt som hände, fast nån knäpp tjej blev lite pissed på M och jag smakade på nån killes (fd Karropilt!) drink. Många killar var som vanligt alldeles för närgångna på dansgolvet (förutom B såklart!), men jag och M dansade hur mkt som helst! Och DJ:n spelade Britney's Gimme More och jag dansade.

Sen fick jag mitt livs första baksmälla. Visste inte att det "bara" innebar magont och puking sessions. Trodde man skulle vara helt borta i huvudet också..men det är väl positivt. ^^ Jag spydde faktiskt bara en gång, konstigt egentligen för jag tog bara en drink och ett glas vin.

Puss hej ses,
Anamariah!


"You're the perfect lover, I'm in love with all the things you do
So seductive when you touch me, I can't get enough of you
You're the best, baby you've got me obsessed
And I can't catch my breath..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0