The Simpsons!

NYA AVSNITT! Men... Vilka konstiga avsnitt. Tog de all energi på filmen så att de fick slut på idéer till serien? Okay, jag vet att 6:an bara visar säsong 18, som kom innan filmen. Men ärligt talat, det var lite konstiga avsnitt, de första två iaf.. Jag får väl se hur det blir sen. Imorgon är det Treehouse of Horror XVII! Yey!

Och jag har fått reda på att Fat Tonys fru hette...*trumvirvel* Anna Maria! Fatta vad grymt! Fast tråkigt att hon är död. :( Men jag skulle gärna bli Maffiabossfru, iaf om Al Pacino a.k.a. Tony Montana var min man, haha! HAHA, hoppas ingen blev rädd för min ondskefulla (eller lite perversa) sida nu.

Puss hej ses,
Anamariah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0