Veckans film

Gud, jag kommer inte ens ihåg vilka filmer jag såg förra veckan..? Mer än två st, det är jag säker på... :S

V. 43
En Prinsessas Dagbok 2 (Garry Marshall, 2004): Den här filmen är så gullig. Och jag är kär i Anne Hathaway, hon är så underbart rolig och perfekt och allt! Jag har för mig att jag såg tvåan före ettan, har iaf sett den fler gånger. För den sakens skull inte för många gånger. Det är en riktigt bra chickflick och jag såg att Chris Pine spelade Nicholas. Han är rätt söt. ;)

Chasing Liberty (Andy Cadiff, 2004): Mandy Moore spelar huvudrollen, som dottern till USA:s president. Jag älskar Mandy Moore också, liksom hur kan man låta bli att gilla hennes filmer och musik? Men det verkar som att så fort hon är med i en film så MÅSTE hon ha med åtminstone en låt i soundtracket...Bra film iaf, hade inte sett den förut. Förresten så är Mandy Moore också med i den första En Prinsessas Dagbok. :P

Alfie (Charles Shyer, 2004): Den här filmen fick mig att börja ogilla Jude Law :/ För jag tror nästan att det är sån han är, på riktigt. Men man vet ju aldrig. Jag tycker han är så gullig i alla andra filmer, så jag ska försöka fortsätta gilla honom. Filmen var helt okay :)

Puss hej ses,
Anamariah!


*Off topic: På tal om att få syn på nya skådisar i gamla sammanhang (Chris Pine) så märkte jag idag att både Shane West (som faktiskt spelade mot Mandy i A Walk to Remember)och John "Uncle Jessie" Stamos är med i E.R. Hm... Random, indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Förgätmigej!

E-mail: (det blir en hemlis!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0